Pravilnik o pošiljkah
Politika Pošiljanja
1. Lokacije Pošiljanja: Trenutno pošiljamo samo v države znotraj Evrope. Na žalost ne nudimo mednarodne dostave izven Evrope.
2. Metode Pošiljanja in Prevozniki: Naš glavni prevoznik je DPD. Vsa naročila so poslana s standardno metodo pošiljanja, da zagotovimo zanesljivo in pravočasno dostavo.
3. Stroški Pošiljanja: Stroški pošiljanja so izračunani na podlagi teže vašega naročila. Skupni stroški pošiljanja bodo prikazani v blagajni, ko boste dodali izdelke v košarico in vnesli naslov za pošiljanje.
4. Čas Obdelave: Naročila so običajno obdelana isti dan, vendar se lahko zavlečejo do največ 2 dni. Upoštevajte, da se lahko časi obdelave podaljšajo v času največjih obremenitev. V primeru, da izdelka nimamo na zalogi, vas bomo obvestili in predlagali alternativne izdelke ali rešitve.
5. Čas Dostave: Ocenjeni časi dostave so odvisni od izbrane metode pošiljanja in vaše lokacije (1-2 dni) . DPD zagotavlja sledilne informacije za vsa naročila. Upoštevajte, da v čas dostave ni vštet čas obdelave naročila.
6. Sledenje Naročilom: Sledilne informacije bodo poslane na vaš e-poštni naslov, ko bo vaše naročilo odposlano. Svoje naročilo lahko spremljate prek DPD spletne strani z uporabo številke za sledenje. Povezava do spletne strani
7. Odpovedi in Poškodbe: Če prejmete poškodovan paket ali če je vaše naročilo izgubljeno, nas prosim obvestite s sporočilom, ki vsebuje podatke o izdelku, vključno s tem, ali je bil paket odprt ali ne ter ali je bil izdelek uporabljen. Sprejemamo le izdelke, ki niso bili uporabljeni in so v enakem stanju, kot ob odprtju paketa. Za poškodovane izdelke pokrivamo stroške pošiljanja. Za nepoškodovane izdelke, ki jih želite vrniti zaradi spremembe mnenja, morate sami kriti stroške pošiljanja.
8. Pomoč Strankam: Pokličete nas ali nam pošljete sporočilo, z veseljem vam bomo pomagali.